Home Over ons Werken bij Apenheul ASA: Eerste medewerker Bezoekersservice

Over Apenheul

Apenheul is een prachtig, groen dierenpark in Apeldoorn. Jaarlijks beleven zo’n 500.000 bezoekers hier een onvergetelijke dag uit. Tussen de loslopende apen leren ze meer over de apen en hun soortgenoten in het wild. Zo stimuleren we liefde voor dieren en natuur. Met het Apenheul Natuurbehoudfonds zijn we wereldwijd actief om de apen en hun leefgebied te beschermen. Daarnaast ligt aan de rand van Apenheul één van de meest duurzame congreslocaties van Nederland: De St@art. Hier vinden jaarlijks zo’n 300 congressen, evenementen en familiefeesten plaats.

Wat kom je bij ons doen?

Als 1e medewerker Front Office maak je deel uit van het Hospitality team van Apenheul.

Dit jonge en enthousiaste team streeft naar professionaliteit en vernieuwing. Natuurlijk staat gastvrijheid hierbij centraal!

Als 1e medewerker Front Office ben jij verantwoordelijk voor de dagelijkse operatie van onze Front Office. Jouw focus ligt hierbij op het verzorgen van een gastvrije en soepele ontvangst van onze gasten. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het afhandelen van alle inkomende communicatiekanalen, waaronder telefoon, e-mail en sociale media. Op een gastvrije en professionele manier verwerk je deze communicatie en bied je begeleiding aan onze flexkrachten om hen hierin te coachen. Bij drukte raak je niet in paniek: je houdt overzicht en zorgt dat het team weet wat er van hen wordt verwacht.

De Front Office is een veelomvattende afdeling waar een hoop zaken voor zowel onze gasten als onze collega’s geregeld worden. Buiten je rol als coach en leidinggevende bij de front office, draag je bij aan de diverse operationele taken, waaronder het controleren van kaartjes, het schoonhouden van het entreegebied en het beheren van de telefooncentrale.

Voorbeelden van jouw werkzaamheden:

  • Het inboeken van groepsbezoeken in ons reserveringssysteem;
  • Het toezien op naleving van procedures en werkafspraken;
  • Het zorgen voor een goede verdeling van werkzaamheden en taken;
  • Het inventariseren van voorraden zoals drukwerk en kantoorartikelen;
  • Het beheren van onze kantooragenda en indelen van de interne vergaderruimtes.

Wat willen we graag?

  • Je bent het visitekaartje van Apenheul; representatief en met een glimlach aan het werk;
  • Je bent degene die de verwachting van onze bezoekers telkens weer weet te overtreffen;
  • Je hebt minimaal MBO+ werk- en denkniveau;
  • Je hebt ervaring met werken in een Front Office omgeving;
  • Je bent gastvrij naar zowel onze medewerkers als gasten;
  • Je hebt ervaring met het aansturen van groepen medewerkers;
  • Je vindt het leuk om praktisch mee te werken op de werkvloer;
  • Je kan makkelijk schakelen en is flexibel inzetbaar (weekeinde en vakanties & feestdagen).

Wat vind je bij ons?

  • Een bruto uurloon van €14,65 voor 21 jaar en ouder (exclusief vakantiedagen & vakantiegeld);
  • Je bent minimaal 32/38 uur per week beschikbaar, zowel doordeweeks, weekenden en tijdens vakanties;
  • Reiskostenvergoeding tot 30 km;
  • Een tijdelijk fulltime contract tot het einde van het seizoen;
  • Je bent flexibel in werktijden en –dagen;
  • Je werkt in een gezellig en sociaal team op een fantastische locatie;
  • 50% korting voor bezoeken aan andere deelnemende parken.

Je bent overtuigd?

Probeer ons dan ook te overtuigen. Stuur je motivatiebrief en CV voor het eind van februari naar: Apenheul@asatalent.nl of bel voor vragen naar 0570-665100.