Home Nieuws Apenheul genomineerd voor Klantvriendelijkste Bedrijf ...

Apenheul-directeur Roel Welsing : “Fantastisch dat wij deze nominatie mogen ontvangen. Dit zegt veel over de bevlogenheid van onze medewerkers om bezoekers het leukste dagje uit tussen de apen te bezorgen. Dat is onze grootste kracht.”

Onafhankelijke prijs op basis van continu onderzoek

Het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland is een onafhankelijk continu online onderzoek onder Nederlandse consumenten dat al sinds 2007 wordt uitgevoerd door onderzoeksbureau MarketResponse. Organisaties kunnen zich niet zelf aanmelden of hun klanten laten stemmen. Ieder groot, landelijk bedrijf in Nederland doet automatisch mee. Bij deze 15e editie heeft MarketResponse 57.212 beoordelingen van 315 bedrijven verzameld. Er zijn dit jaar 10 afzonderlijke branches, met goede doelen als buitencategorie.

Op 20 mei maakt MarketResponse de branchewinnaars bekend tijdens het programma The Friday Move van BNR Nieuwsradio met Wilfred Genee. Aansluitend volgt de bekendmaking van de overall winnaar. Dan is duidelijk of wij ons het klantvriendelijkste leisurebedrijf en wellicht ook overall het klantvriendelijkste bedrijf van Nederland 2022 mogen noemen.