Over de afdeling
De afdeling Hospitality overkoepelt de volgende afdelingen; horeca, bezoekersservice, banqueting en de souvenirshop en bestaat uit 5 coördinatoren. Het is een jong en dynamisch team met elk zijn eigen expertise zoals inkoop, medewerkers-uitvraag, assortiment shop of klachtenafhandeling. Jij zult je focussen op het horecagedeelte van de Hospitality afdeling. Je fysieke werkomgeving is letterlijk in het park, hoe tof is dat!
Wat ga jij bijdragen aan de missie van Apenheul?
Apenheul heeft als missie om nog meer liefde voor de natuur bij de bezoekers te laten ontstaan. Jij als stagiair(e) Hospitality draagt hieraan bij door dit te verwoorden en uit te stralen op de vloer naar onze medewerkers. Zo is ons assortiment gestaafd op thema’s als duurzaamheid en lokaal, maar zeker moet het ook lekker zijn. Jij helpt ons dit bij de medewerkers levendig te houden, zodat zij dit ook uitstralen naar onze bezoekers.
De stage heeft voornamelijk een operationeel karakter bij de horeca. Daarnaast is er ook ruimte voor het ontplooien van kwaliteiten en eigen interesses.
Jij bent medeverantwoordelijk voor:
- De dagelijkse operationele aansturing van de verschillende horecapunten en medewerkers;
- Passende medewerkers inzet bij de te verwachte bezoekersaantallen;
- Het binden en boeien van de flexibele pool van seizoens- en vakantiemedewerkers (feedback geven en evaluatiemomenten);
- Creatieve ondernemerschap;
- Administratieve taken zoals de financiële afwikkeling en op basis van cijfers en ervaringen inspelen op de vraag van de bezoeker;
- Gastvrijheid waarborgen en aanwakkeren bij onze medewerkers.