Home Over ons Werken bij Apenheul Management assistent

Wat ga je doen?

Stichting Apenheul is een apenpark met een missie. We willen liefde en respect voor dieren en natuur stimuleren bij onze gasten en bezoekers.  Als management assistent draag je hieraan bij door te zorgen dat de kantoororganisatie vlekkeloos verloopt. Je faciliteert de algemeen directeur proactief in zijn dagelijks werk en ondersteunt het Management Team (MT) en de Raad van Toezicht (RvT). Tevens draag je bij aan de organisatie van (medewerkers)bijeenkomsten.

Hoe ga je dat doen?

Je gaat werken in een inspirerende en dynamische omgeving op de afdeling Bedrijfsvoering en Financiën. Je werkt intensief samen met de algemeen directeur. Zo ben je een goede sparringpartner voor hem, beheert zijn agenda en e-mail box en voert deels zijn correspondentie uit. Je agendeert, plant en organiseert de jaarplanningen van het MT en de RvT. Je stelt in overleg met de directeur de agenda op voor de vergaderingen van de RvT, notuleert deze en bewaakt de actiepunten en termijnen. Ook maak je de notulen van de vergaderingen van de Ondernemingsraad. Tevens ben je verantwoordelijk voor het contract- en relatiebeheer. Je houdt het contractenregister en het CRM-systeem bij. Daarnaast plan je medewerkers activiteiten en ben je verantwoordelijk voor de interne communicatie hiervan. Je bent een organisator pur sang en de bekende spin in het web.

Wat wij van jou vragen:

  • HBO werk- en denkniveau.
  • Ruime werkervaring in een professionele organisatie als management assistent.
  • Je hebt aantoonbare affiniteit met de missie van Apenheul.
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.
  • Goede beheersing van de Engelse en Duitse taal in woord en geschrift.
  • Uitstekende kennis van en ervaring met het werken met Microsoft Office.
  • Je werkt gestructureerd en accuraat.
  • Je bent flexibel en kan makkelijk schakelen tussen verschillende werkzaamheden.
  • Je weet hoofd- en bijzaken van elkaar te scheiden en kan goed prioriteiten stellen.
  • Bereidheid om uren flexibel in te delen om bijvoorbeeld RvT vergaderingen in de avond bij te wonen.

Wat vind je bij ons?

  • Eén van de mooiste en meest duurzame werkplekken van Nederland midden in de natuur.
  • Een uitdagende en afwisselende functie voor 24 uur per week, bij voorkeur verdeeld over 4 werkdagen (jaarcontract met uitzicht op vast dienstverband).
  • Een enthousiast team van collega’s met passie voor dieren en mensen.
  • Werken bij een organisatie die haar steentje bijdraagt aan een betere wereld: Apenheul werkt wereldwijd aan natuurbehoud, steunt de apen in het wild en werkt zo duurzaam mogelijk.
  • Salariëring volgens de Leisure CAO voor het dagattractiebedrijf en goede secundaire arbeidsvoorwaarden.

Over Apenheul

Stichting Apenheul is een ideële organisatie die zich met hart en ziel inzet voor apen en hun leefgebied in het wild. Apenheul is in 1971 opgericht met als doel om liefde voor dieren en natuur te creëren, door bezoekers in het park een unieke beleving met apen mee te geven. Bovendien steunt Apenheul natuurbehoudprojecten over de hele wereld om apen en hun leefgebied te beschermen. Een deel van de opbrengst van Apenheul komt hieraan ten goede. Apenheul trekt jaarlijks zo’n 500.000 bezoekers en werd in 2016 verkozen tot Leukste uitje van Nederland. Daarnaast beschikt Apenheul over de unieke, duurzame congreslocatie De St@art, waar jaarlijks vele zakelijke groepen en families gebruik van maken.

Ben je overtuigd?

Probeer ons dan ook te overtuigen! Stuur je sollicitatie met CV uiterlijk vrijdag 22 oktober 2021 naar  ikbenovertuigd@apenheul.nl t.a.v. Mandy Reinders