Home Over ons Werken bij Apenheul Coördinator front office (32-38 uur)

Wat ga jij bijdragen aan de missie van Apenheul?

Apenheul is een apenpark met een missie. We willen liefde en respect voor dieren en natuur stimuleren bij al onze gasten. Als coördinator front office draag je hieraan bij door er samen met je collega’s voor te zorgen dat de gasten van Apenheul enthousiast en gastvrij ontvangen worden.

Waar kom je te werken?

Als coördinator front office maak je een deel uit van een team van coördinatoren dat verantwoordelijk is voor de operationele aansturing van de afdelingen front office, horeca, banqueting en souvenirshop. Dit ambitieuze, jonge én gezellige team streeft naar professionaliteit en vernieuwing. Natuurlijk staat gastvrijheid daarbij hoog in het vaandel.

Over Apenheul

Apenheul is een prachtig, groen dierenpark in Apeldoorn. Jaarlijks beleven zo’n 500.000 bezoekers hier een onvergetelijke dag uit. Tussen de loslopende apen leren ze meer over de apen en hun soortgenoten in het wild. Zo stimuleren we liefde voor dieren en natuur. Met het Apenheul Natuurbehoudfonds zijn we wereldwijd actief om de apen en hun leefgebied te beschermen. Daarnaast ligt aan de rand van Apenheul één van de meest duurzame congreslocaties van Nederland: De St@art. Hier vinden jaarlijks zo’n 300 congressen, evenementen en familiefeesten plaats.

Waar krijg jij energie van?

Met jouw leidinggevende kwaliteiten zorg jij met je team voor een gastvrij ontvangst van zowel onze particuliere als zakelijke gasten. Je hebt regelmatig overleg met andere afdelingen om de verwachting en beleving van gasten goed op elkaar af te stemmen. Je vertaalt plannen in protocollen en werkprocessen die de medewerkers van de afdeling front office in staat stellen onze gasten een soepel en gastvrij ontvangst te geven. Dat is de basis van een onvergetelijke dag in ons park.

Daarnaast geef jij vorm aan processen zoals agenda beheer, toekennen van interne vergaderruimtes en uitgifte van allerhande kantoorbenodigdheden zodat ook jouw collega’s ontzorgt worden in de dagelijkse werkzaamheden.

Voorbeelden van jouw werkzaamheden:

  • Je vertaalt de plannen naar concrete processen en implementeert deze op de afdeling;
  • Je onderhoudt de contacten met onze ticketpartners om de toegang van onze gasten soepel te laten verlopen;
  • Je handelt alle financiële en administratieve zaken op de afdeling af. Denk aan kassa’s uitlezen, voorraadbeheer van drukwerk en het bestellen hiervan, het controleren van prijsstellingen en voorwaarden van onze ticketpartners;
  • Je geeft kaders en coacht je team zodat zij professioneel en gastvrij met onze gasten communiceren via telefoon, e-mail en social media;
  • Je faciliteert collega’s door het beheren van interne vergaderruimtes, verzorgen van de post en het verzorgen van de uitgifte van personeelskleding en toebehoren;
  • Je zorgt voor een efficiënte planning en bewaakt de werkprocessen;
  • Je werkt nieuwe medewerkers in, begeleidt medewerkers en motiveert hen. Waar nodig sta je zelf op de werkvloer om de medewerkers te helpen en te ondersteunen.

Wat krijg jij daar voor terug?

  • Een uitdagende functie met veel afwisseling. Geen dag is hier hetzelfde!
  • Een fulltime baan met in eerste instantie een jaarcontract.
  • Eén van de mooiste werkplekken in Nederland: een bos met zo’n 300 apen waarvan ongeveer de helft gewoon los tussen de bezoekers loopt!
  • Leuke secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals korting op andere uitjes in Nederland.
  • De kans om je talenten en kwaliteiten in te zetten en verder te ontwikkelen.
  • Een plek in een dynamisch team, waarin er naast hard werken ook ruimte is voor gezelligheid.

Je bent overtuigd?

Overtuig ons dan dat wij jou in ons team moeten hebben! Stuur je motivatie met CV uiterlijk 5 december naar ikbenovertuigd@apenheul.nl t.a.v. Martijn Nagel.