Home Over ons Werken bij Apenheul Coördinator Entree & Souvenirshop

Deze vacature is verlopen.

 

Wat ga jij bijdragen aan de missie van Apenheul?

Apenheul heeft als missie om nog meer liefde voor de natuur bij bezoekers te laten ontstaan. Als coördinator binnen de afdeling Operationele Zaken draag je bij aan deze missie door er samen met je collega’s voor te zorgen dat alles soepel verloopt bij onze horecagelegenheden, bezoekersservice, banqueting-afdeling en in de souvenirshop. Dit doe je onder andere door het aansturen en coachen van een grote groep flexibele medewerkers, zodat jullie samen onze gasten een onvergetelijke dag uit bezorgen.

Wat heb je daarvoor nodig?

Als perfecte match heb jij MBO+ werk- en denkniveau, aantoonbare ervaring met het aansturen van groepen medewerkers en ben je bekend met de dagrecreatie, horeca en/of dienstverlenende sector. Je krijgt energie van plannen en organiseren, het continue aanscherpen van processen, maar ook van praktisch meewerken op de diverse afdelingen. Je bent bereid een stapje extra te zetten, je kunt makkelijk schakelen en je bent flexibel. Je weet hoe belangrijk gastvrijheid is en dit komt dan ook op alle mogelijke manieren terug in jouw doen en laten.

Jouw rol binnen de organisatie

Twee collega-coördinatoren zijn verantwoordelijk voor de dagelijkse en operationele aansturing van de afdeling Bezoekersservice en Shop. Jij ondersteunt de twee coördinatoren in hun dagelijkse operationele aansturing. Daarnaast ben jij de spin in het web in de communicatie, het afstemmen en borgen van (operationele) processen. Jij werkt hierin nauw samen met andere afdelingen (met name de afdelingen Marketing, Sales en Receptie) en zorgt dat campagnes, acties en evenementen vertaald worden in operationele processen en acties. Ook voorraad- en systeembeheer, administratieve afhandelingen en opstellen van rapportages behoren tot jouw takenpakket.

Concrete voorbeelden van jouw toekomstige werkzaamheden zijn:

  • Motiveren van medewerkers en het inwerken en begeleiden van nieuwe medewerkers.
  • Toezien op de voortgang en uitvoering van de werkzaamheden en waar nodig bijsturen.
  • Gasten te woord staan bij klachten of opmerkingen. En het zelfstandig zoeken naar oplossingen.
  • Zorgdragen voor de financiële en administratieve afhandeling (o.a. kassa’s uitlezen, voorraadbeheer, controleren van bestellijsten en geleverde zendingen).
  • Inspringen in het operationele proces bij drukte of onvolkomenheden.
  • Leveren van een bijdrage bij het uitwerken en doorvoeren van verbeteringen.
  • In overleg met andere afdelingen, het afstemmen en laten uitvoeren van acties, campagnes en evenementen.
  • Beheren van kasstromen op het park.
  • Opstellen en bewaken van werkprocessen.
  • Contactpersoon namens Apenheul van partners en toeleveranciers.
  • Beheren van de voorraad aan promotie- en drukwerk, alsook een klein assortiment serviceproducten.
  • Zorgdragen voor de beschikbaarheid en werking van werkmaterialen zoals kassa’s en scanners.

Wat krijg jij daar voor terug?

Naast een uitdagende functie met veel afwisseling bieden we jou het volgende:

  • Een baan voor 24 tot 28 uur met in eerste instantie een jaarcontract.
  • Werken op één van de mooiste locaties van Nederland met honderden apen, waarvan de helft ook nog eens losloopt tussen de gasten.
  • De kans om je talenten en kwaliteiten in te zetten en verder te ontwikkelen.
  • Een plek in een dynamisch team, waarin er naast hard werken ook ruimte is voor gezelligheid.
  • Een passende beloning in schaal VI van de Leisure cao (minimaal € 2.165,90 en maximaal € 2.624,44 bij een fulltime dienstverband voor 38 uur per week).

Over Apenheul

Apenheul is een prachtig, groen dierenpark in Apeldoorn. Jaarlijks beleven zo’n 500.000 bezoekers hier een onvergetelijke dag uit. Tussen de loslopende apen leren ze meer over de apen en hun soortgenoten in het wild. Zo stimuleren we liefde voor dieren en natuur. Met het Apenheul Natuurbehoudfonds zijn we wereldwijd actief om de apen en hun leefgebied te beschermen. Daarnaast ligt aan de rand van Apenheul één van de meest duurzame congreslocaties van Nederland: De St@art. Hier vinden jaarlijks zo’n 300 congressen, evenementen en familiefeesten plaats.

Wie zijn wij als werkgever?

De afdeling waar jij als coördinator komt te werken bestaat uit een team van zeven coördinatoren die samen zorgdragen voor de verschillende afdelingen. Dit team wordt aangestuurd door het Hoofd Operationele Zaken, onderdeel van de afdeling Park. Er wordt gestreefd naar kwaliteit, professionaliteit en vernieuwing en daarnaast staat gastvrijheid bij ons natuurlijk hoog in het vaandel.

Jouw fysieke werkomgeving bestaat uit de bezoekersservice, kassa’s en souvenirshop. Maar ook onze parkhoreca, met onder andere twee counterrestaurants, horen bij jou werkomgeving. Daarnaast beschikken we over twee evenementenlocaties voor zowel de zakelijke als particuliere markt: congreslocatie De St@art en evenementenlodge Kambizuri.

Je bent overtuigd?

Overtuig ons dan dat wij jou in ons team moeten hebben! Wat kun jij met je persoonlijkheid en drive echt bijdragen aan de missie van Apenheul? Stuur je motivatie met CV vóór 8 maart 2019 naar ikbenovertuigd@apenheul.nl t.a.v. Martijn Nagel.